Hjem

GROOS SOMMERSKOLE

Det blir sommerskole i 2024 også, men i år er det en del som er nytt.  Groos Sommerskole kommer til å holdes fra 24-27 juni med nye arrangører, ny logo og nytt navn. Samtidig blir opplegget i år veldig likt tidligere år. Vi bruker suksessoppskriften til tidligere arrangører med fire dagers lek og moro, den tradisjonelle vannkrigen mot brannvesenet og avslutter med grillfest.

GROOS SOMMERSKOLE 2024 MINNEVIDEO.mp4

NYHETER:

Vi er svært fornøyde med verdens første Groos Sommerskole! Under "Bildegalleri" finner dere bilder, og forhåpentligvis minner, fra de 4 dagene på sommerskolen😁 Håper vi ser så mange som mulig igjen til neste år!

GROOS SOMMERSKOLE ER NÅ ÅPEN

Vi er glade for å kunne meddele at Groos Sommerskole nå er i full gang! Alle deltagerne har blitt tatt imot og har funnet sine respektive grupper. Stemningen er allerede på topp.

Vi ser frem til mange spennende dager med varierte aktiviteter, læring og mye moro. Følg med her på nettsiden for oppdateringer, bilder og informasjon om alt som skjer.

Vi ønsker alle deltagerne en fantastisk sommer med nye vennskap og uforglemmelige opplevelser!

OM SOMMERSKOLEN

Groos Sommerskole deles deltakerne inn i A-kurs etter alder. A-kurs er et allsidig kurs hvor deltakeren skal igjennom flere forskjellig aktiviteter tilpasset deres alder. Det åpnes opp for barn som går ut av førsteklasse og ungdom som går inn i sjuendeklasse. I år gjøres det plass til opp mot 200 deltakere i denne aldersklassen.  Det blir  som nevnt fire dager med lek og morro i slutten av Juni. Vi beholder alle de tidligere  favorittene som ballbinge, klatretårn, hoppeslott og mye mer. Det rundes av med en avslutning, her vil det grilles så det bare å ta med tanter og onkler, bestemødre og bestefedre, søsken og naboen på en billig middag.

EKSEMPEL PÅ TIMEPLAN

Her ser du en typisk timeplan en fjerdeklassing går igjennom i løpet av sommerskolen. Masse aktivitet, konkurranser, gøy og en fast lunsjpause hvor det vil bli servert enkel mat.