Om Oss

Om Sommerskolen

På sommerskolen deles deltakerne inn i A-kurs etter alder. A-kurs er et allsidig kurs hvor deltakeren skal igjennom flere forskjellig aktiviteter tilpasset deres alder. Det åpnes opp for barn som går ut av førsteklasse og ungdom som går inn i sjuendeklasse. I år gjøres det plass til opp mot 200 deltakere i denne aldersklassen.  Det blir som nevnt fire dager med lek og morro i slutten av Juni. Vi beholder alle de tidligere  favorittene som ballbinge, klatretårn, hoppeslott og mye mer.

Om Oss

Vi er tre gutter som skal arrangere årets sommerskole på Groos. Emil Windegaard til venstre i bildet er byggingenørstudent ved UIA. Vetle Jørgensen i midten er student ved BI, Oslo. Erik Rønning Vigeland er ansatt som skiinstruktør ved Hovden Alpinsenter. Vi har alle et forhold til sommerskolen som er blitt arrangert, både som deltaker i flere år og også som instruktører. Målet vårt er å videreføre tradisjonen og la barna oppleve sommerskolen i år slik som tidligere.

Foto: Beate H. Mikkelsen, bilde er tatt fra Grimstad Adressetidende. Trykk på bildet for å se artikkelen